.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمله فاطمه رجبي؛ اين بار به علی مطهری

خانم فاطمه رجبی، دختر مرحوم علی دوانی و همسر دكتر غلامحسین الهام،، در جدیدترین موضع گیری اش، دكتر علی مطهری را آقازاده مرفه بی درد، مامورهاشمی و عاشق خاتمی و موسوی و كروبی خوانده است.

این در حالی است كه مطهری از منتقدان جدی هاشمی و خاتمی است و اخیرا خواستار محاكمه موسوی شده بود.

حمله به مطهری تصادفا پس از انتقاد او از نصب وزیری با ثروت هنگفت برای وزارت رفاه صورت می گیرد.

یادداشت وی كه باعنوان «فتنه آقازادگی» در انصارنیوز منتشر شده، درپی می آید:

« علی مطهری كیست؟ مهدی، یاسر و محسن هاشمی، كیستند؟ فائزه و فاطمه هاشمی چه؟ و نیز برخی نواده هایی كه با شهرت پدربزرگ خود، زندگی می كنند، «كار» كه نمی كنند، اما دارای ثروت و مكنت اند، و از هر پرسش و پاسخی به دور! دفتر و دستك دارند، و شده اند «شخصیت سیاسی».

علی مطهری تا پیش از بسته شدن لیست انتخابات مجلس هشتم، كه بود؟ و كجا بود؟ ای كاش اشتباه احمدی نژاد یا نمایندگانش باعث نمی شد كه این آقازاده مرفه بی درد كه وجه اشتراكش با «موسوی» بیست سال یا بیشتر سكوت است و عافیت طلبی، مطرح شود و با نام پدر، آری فقط با نام پدر، به مجلس راه یابد. از آن پس به عنوان مأمور هاشمی رفسنجانی، هم با آبروی پدر بازی كند، و هم «هر روز به رنگی درآمدن» را شاید به لحاظ «فلسفی» تفسیر و تبیین نماید.

زهی تاسف كه نظام اسلامی، تا پیش از روی كار آمدن احمدی نژاد، تقریبا قبیله ای مدیریت شد و جرم بزرگ احمدی نژاد، شكستن همین بنیاد بود و هست. علی مطهری خیلی خوشحال است كه با سخنان، اتهامات و افتراهایش علیه یك ملت، با اسلام و نظام اسلامی، بازی می كند یا مبارزه!

او عشق به موسوی دارد و خاتمی و كروبی. حتما می گوید من زمان خاتمی، یكی دو مقاله در كیهان راجع به مسایل فرهنگی نوشتم! می گویم، ممنون! اما شیفتگی امروزت كه بالاخره «سرِت را بر دامان هاشمی به نمایش درآورد»، دارای یك علت است: آقازادگی!

علاوه بر همه نمایش های ضد دولت و ضد ملت «علی مطهری»، كه از سینه چاكی او، در دفاع از كودتاگران جنایتكار، نشأت گرفته، و عكس های وی را در روزنامه های كودتا منتشر می كند، آخرین افاضه تمسخر آمیز او قابل تامل است، افاضه ای كه نه بویی از اسلامیت دارد، نه ولایت مداری. از آن سو با «عقل متوسط» متضاد است، چه رسد به عقل كامل یا عقل فلسفی اگر واقعیتی داشته باشد!

علی مطهری در مصاحبه با روزنامه خبر، «احمدی نژاد را زمینه ساز فتنه، خوانده است». بعید است این فرد از تاریخ اسلام اطلاع داشته باشد، تا وی را به «فتنه های ولایت ستیز» ارجاع دهم، همچنین بعید است كه او، در سی سال پس از انقلاب از فتنه های ضدانقلاب هم با خبر باشد، تا فتنه را بشناسد، و بعید است او، نكته ای در این زمینه بداند، زیرا بزرگ ترین فتنه، «فتنه آقازادگی» است، كه یكی از موارد آن، همین علی مطهری است.

از این روی او، «اشاره احمدی نژاد به گوشه ای از مفاسد مالی فرزندان هاشمی» را یك «داغ بر دل» می داند، كه برای مرهم نهادن بر آن، به هر دری می زند.

به او می گویم، آن سبو بشكست و آن پیمانه ریخت. هر چند كه فتنه هاشمی با اجرای مثلث موسوی- كروبی-خاتمی، با یك كودتای جنایتكارانه، در صدد احیای آقازدگی بر آمد.»


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.215 seconds.